Monday 17 December 2007

Miks mul on kaks blogi?

Miks mul on kaks blogi, need ju yhesugused! Minu teises blogis on ainult k2sit88! Selles blogis on ka muud juttu. Hetkel kyll ainult natuke juttu Inglismaast ja natuke aedadest, kui tulevikuks lisanduvad ka muud teemad!(n2iteks Phili kokanurk jne.).
Jah need blogid on t6esti hetkel yhesugused kuna alustasin alles blogimist. Aasta p2rast on need juba kindlasti erinevad ning aastate p2rast veelgi erinevad.
Kui nyyd k2sit88 sellest blogist v2lja j2tta siis hetkel oleks see blogi mannetu,kuna mul ei ole hetkel oma maja,aeda ja v2ikseid lapsi kellest ja millest kirjutada. Samuti pole 6nnestunud veel nii palju ringi s6ita m88da Inglismaad . Kuid tulevikus.........
Loodan et see vastus rahuldab huvilisi!

2 comments:

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Selge, selge. Ära lihtsalt unusta, et blogimise jaoks antakse Sulle teatud ports seda ruumi seal kirjutada. Mõttetult korduvat kraami pole ju mõtet üles laadida. Ja seda, et Sul ilma maja, aia ja lasteta miskit kirjutada pole... no tead! Sa oled ju viimased aastad kasvõi mööda Eestimaad sõitnud. Kui tahad siia oma käsitöö ajaloost kirjutada, pane lihtsalt lingid teise blogisse. See jutt oli kõik ikka lihtsalt soovituslik ja heasüdamlik.

koduperenaine said...

T2nan soovituste eest! Jah ma tean et ainult teatud ports on ruumi kuid mulle meeldib oma blogi ise teha nii nagu ma tahan.Kuid soovitused on alati "teretulnud".