Friday 14 August 2009

Puhkus

See puhkus Eestis kujunes syndmuste rohkeks. Suurem ja t2htsam yritus oli minu pulmad. Nagu ikka kaasneb pulmadega ka"HEN NIGHT". Polnud aimugi mis tegemised mind ees ootavad. Esmalt kogunesime R-Allikule ning sealt edasi Esna m6isa. Yheks ylessandeks oli mul leivakypsetemine. 6petajaks oli m6isas tegutsev proua. Ja nii see leivategu algab.




















Oli vaatajaid,6ppijaid ja abilisi. Kui tainas vormides tuli panna nad r2tiku alla kerkima. Seeaeg kui leivad kerkisid olid s6brannad mulle juba uue t88 v2lja vaadanud kuid sellest juba j2rgmises postituses.






Siin aga valmis leivad. J2rgneb







4 comments:

MUHEDIK said...

Oi kui põnev. Väga vähesed noorikud võivad kiidelda leivaküpsetamisoskusega. Nüüd saad Sa ka oma kodus teha ehtsat rukkileiba, usun, et seal teda müügil polegi.

Lillysmuul said...

Palju 6nne !
Ma pean nyyd su juurde tulema tunde v6tma. ;D

koduperenaine said...

T2nud 6nnesoovide eest! Tegelikult minu k6ik 6ed kypsetavad ise leiba. Kuid minu j2rgmine leivategu saab olema uue puhkuse ajal.

Emalõvi said...

Mmmm, leib... ei ole jah see leivategu sugugi raske, kuna siin ka seda õiget leiba poest ei leia, siis otsisin kuskil retsepti välja ja muudkui küpsetan nüüd iga nädal omale suure leiva. Proovige, tüdrukud, see ei ole raske!