Sunday 11 November 2007

Minu lapit88 ajalugu/my patchwork history (1)

Minu huvi lapit88 vastu algas 1993 aastal kui ma v6tsin osa J8rvamaa Rahvakunsti Yhing "Veimevakk" poolt korraldatud lapitehnika ringist mille juhendajaks oli Kristi Teder. Ja loomulikult esimese teki tegin ma oma pojale. Foto minu pojast kes oli saamas see aeg nelja aastseks. Kuna see tekk oli minu esimene t88 oli mul raskusi tekki teppimisega. Sellep2rast ongi teki iga ruudu nurgas n88bid. I took an interest in patchwork in 1993. I went to a course arranged by J2rvamaa People's Art Corperation "Veimevakk". The Teacher was Kristi Teder. The first blanket I made was for my son, who is in the photo aged four.

See on minu esimene k88gikomplekt: lina, pajalapid, kohvikannusoojendaja ja p6ll. My first kitchen things.
J2rgmisel pildil seelik ja pajalapid ning viimasel pildil seinapilt. Skirt and potholders and last wall hanging.

Piltide kvaliteet on kehva kuna need on tehtud palju,palju aastaid tagasi!The photos are bad because they are very old!

No comments: